Το Concept , είναι το ποιοτικό, γρήγορο, Gourmet, φαγητό μέσα από την εντυπωσιακά μεγάλη ποικιλία ενός 36 σέλιδου καταλόγου με προϊόντα κλασικά, light, και κυρίως ιδιαίτερα, επώνυμα και Π.Ο.Π. από Ελλάδα, Ιταλία, Ισπανία, Γαλλία, Γερμανία,Αγγλία, κ.α. , φρεσκοκομμένα και φρεσκοψημένα.
Πολυμορφική εξυπηρέτηση με πολύ υψηλά standards. To Fratzolino προσφέρει πολλές γαστρονομικές αποδράσεις σε Καφέδες, Χυμούς, Ροφήματα, Σφολιάτες, Σάντουιτς, Βαgels, Πίτσες, Burgers, Κρέπες, Σαλάτες, Club Sandwiches, Finger Food, ποικιλίες τυριών και αλλαντικών σε προσιτές τιμές με στόχο να ικανοποιεί καθημερινά τον επαγγελματία-εργαζόμενο, τον πολίτη του κόσμου, το γραφείο, την εταιρεία, την παρέα, από τις πρώτες πρωινές ώρες έως αργά το βράδυ.
DELIVERY, CATERING, TAKE AWAY, INSIDE SERVICE.
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ FRATZOLINO
Ποια είναι τα βασικά συστατικά και η φιλοσοφία του concept; Τι σας ώθησε να αναπτύξετε την επιχείρησή σας με franchising;
To Fratzolino είναι μια νέα πρωτοπορειακή πρόταση στο χώρο της γρήγορης εστίασης. Η φιλοσοφία του concept είναι βασισμένη σε ποιοτικά, gourmet, επώνυμα, Π.Ο.Π. Ελληνικά και κυρίως Ευρωπαϊκά προϊόντα συνδυασμένα με εξαιρετικής ποιότητας καφέδες σε προσιτές τιμές, με delivery, dinning service, catering και take away. Aυτό που μας ώθησε να αναπτύξουμε την επιχείρηση σε franchise, είναι η «συνάντηση» της ιδέας με ανθρώπους που πιστεύουν στο concept, και επιθυμούν, να ενώσουν τις δυνάμεις τους μαζί μας, ενταγμένοι ταυτόχρονα στην “ασφάλεια” της επιχειρησιακής και επιχειρηματικής δραστηριότητας της εταιρείας μας.
Τι το διαφορετικό φέρνει στην αγορά η επιχειρηματική σας πρόταση; Ποια είναι τα σημεία υπεροχής της πρότασής σας έναντι του ανταγωνισμού και ποια είναι τα ισχυρά σημεία του ίδιου του franchise concept;
Γενικά στο χώρο της γρήγορης εστίασης επικρατεί η αντίληψη στον κόσμο, η οποία δεν απέχει πολύ από την πραγματικότητα, ότι πρόκειται για κάτι πρόχειρο, μέτριο, ανθυγιεινό, τετριμμένο, “βρώμικο” φαγητό. Αυτή την πραγματικότητα έρχεται να αλλάξει το Fratzolino.
H πρόταση μας υπερέχει έναντι του ανταγωνισμού γιατί εκφράζει ακριβώς τις “ανάγκες των καιρών”, είναι ποιοτική και συγχρόνως πολεομορφική και σε ποικιλία και σε εξυπηρέτηση. Μέσα από μία μεγάλη γκάμα πάντα φρεσκοψημένων ψωμιών, (20 είδη, όλα εισαγωγής από Ιταλία, Γαλλία, Ισπανία, Γερμανία, Αγγλία) και από μεγάλη ποικιλία Π.Ο.Π. αλλαντικών και τυριών από την Ελλάδα και πολλές Ευρωπαϊκές χώρες που εκθέτουμε στις βιτρίνες μας άκοπα και κόβουμε στο κατάστημα μας , με ένα 36 σέλιδο menu με αφθονία προϊόντων, κλασικών και light, δίνει την δυνατότητα σε όλους, ακόμη και στον πιο απαιτητικό καθημερινό πελάτη να εξυπηρετηθεί γρήγορα, ποιοτικά και Gourmet, χωρίς να πλήξει γευστικά ποτέ.
‘Όλα τα παραπάνω επιτρέπουν, με ένα μόνο τηλεφώνημα να ικανοποιηθούν από το Fratzolino, όλοι στο γραφείο, στην εταιρεία, στην παρέα, επιλέγοντας μέσα από μια μεγάλη ποικιλία ποιοτικών προϊόντων σε καφέδες, ροφήματα, χυμούς, σφολιάτες, Sandwiches, Βαgels, Κρέπες, Πίτσες, Σαλάτες, Club Sandwich, Ηοt-dog, Burgers, Finger Food, Ποικιλίες αλλαντικών και τυριών, αυστηρά επιλεγμένων.
Τα δυνατά σημεία του concept είναι ότι το FRATZOLINO, κάνει την “υπέρβαση” στο χώρο της γρήγορης εστίασης.
Κινείται στα “όρια”:
– Πιό καθαρό δεν γίνεται
– Όλα φρεσκοκομμένα- φρεσκοψημένα
– Εντυπωσιακή παρουσίαση των αλλαντικών, των τυριών και όλων των εν γένει προϊόντων του.
– Πρωτοποριακός αισθητικά χώρος.
– Μενού 36 σελίδων
– Πολυμορφικές γευστικές προτάσεις, όλες με υψηλά ποιοτικά standards.
– Έμφαση στα Βαgels.
-Πιό “κοσμοπολίτικο”- πιο “γαστρονομικό”, δεν γίνεται
Το FRATZOLINO, έχει επιρροές από Ιταλία (Πιατίνες, Μετζαλούνες, Μοτσαρέλες, Προσούτο, διάφορα τυριά και αλλαντικά, πίτσα με ιταλική ζύμη που μεταφέρεται σε καυτό πυρότουβλο, γλυκά, τάρτες, καφέδες κλπ) από Γαλλία (Μπαγκέτες, Κρέπες, Τυριά), Ισπανία (Τσιαπάτες, Τσορίθο,) Γερμανία (hot-dog), Aμερική (Bagels, Βurgers, Philly stake’s, και χυμούς Welch’s) , που αφομοιώνονται δημιουργικά στο δικό του ύφος, στο ύφος “Fratzolino”.
-Μεγάλη ποικιλία και εξαιρετικής ποιότητας καφέδες και ροφήματα
-Έχει βάθος χρόνου στην γεύση, δεν θα «πλήξεις» ποτέ.
Τι περιλαμβάνουν τα πλάνα της ανάπτυξής σας κατά το προσεχές χρονικό διάστημα; Υπάρχουν συγκεκριμένες περιοχές της χώρας στις οποίες ενδιαφέρεστε να αναπτυχθείτε άμεσα; Εάν ναι, ποιες είναι αυτές;
Τα πλάνα ανάπτυξης κατά το προσεχές χρονικό διάστημα συμπεριλαμβάνουν 2 (δύο) εταιρικά καταστήματα και 3-4 franchise.
Σε πρώτη φάση μας ενδιαφέρει η Αθήνα σε περιοχές όπως, Νέα Σμύρνη, Κηφισιά, Χαλάνδρι, Κέντρο, Δάφνη.
Κάτω από προυποθέσεις δεν θα λέγαμε όχι και για περιοχές εκτός Αθηνών.
Ποιο είναι το προφίλ του υποψήφιου franchisee στον οποίο απευθύνεστε και ποιες δεξιότητες και εμπειρίες πρέπει να κατέχει;
Το concept έχει χαρακτήρα «οικογενειακό» δεν είναι απρόσωπο, δεν είναι ψυχρό, Επίσης λόγω, της ιδιαιτερότητας των προϊόντων του, τον τρόπο εργασίας, την έξτρα φροντίδα για την καθαριότητα, και τα ωράρια του κάνουν απαραίτητη την παρουσία «ομάδας»-είτε οικογένειας (ιδίως με νεαρά μέλη, απο 20 εως 40 ετών) είτε αδέλφια, συνεργάτες κλπ. Εάν στην ομάδα υπάρχουν εμπειρίες , υπάρχουν νιάτα, υπάρχουν σπουδές, είναι επι πλεόν πολύ θετικά στοιχεία.
Για ποιο λόγο θα πρέπει να επιλέξει την πρότασή σας κάποιος δυνητικός επενδυτής/franchisee; Ποια είναι τα οφέλη και ποιες οι ευκαιρίες;
Εάν ένας επενδυτής franchisee, θέλει να ενταχθεί στον χώρο της γρήγορης εστίασης έχει πολλούς λόγους να διαλέξει το fratzolino, γιατί έχει σαφή λόγο παρουσίας και ύπαρξης στον χώρο της γρήγορης εστίασης.
Γιατί είναι “διαφοροποιημένο”, είναι “νέο”, είναι “ανάγκη των καιρών”, βλέπει στο παρόν και στο μέλλον, έχει χαρακτήρα “αξεπέραστου” σε ένα χώρο κορεσμένο η απαξιωμένο ΑΛΛΑ πάντα με δυνατότητες και στο “δια ταύτα” και δεν είναι τυχαίο ότι το Fratzolino παρά την οικονομική κρίση είναι σταθερά ανοδικό και κερδοφόρο.
Επιλέγοντας το Fratzolino o συνεργάτης μας διατηρεί την αυτονομία του. Δεν είμαστε συνέταιροι, δεν αγοράζει από την εταιρεία μας αλλά από εγκεκριμένους και αυστηρά επιλεγμένους προμηθευτές και έτσι δεν «καπελώνεται» στις τιμές αλλά και επιχειρηματικά.
Παραμένει συνεργάτης μας έχοντας το Βrand Name , την εκπαίδευση, την τεχνογνωσία την διαρκή ενημέρωση, τα manual εργασίας, το Menu, τα έντυπα, τα υλικά συσκευασίας το marketing, την διαφήμιση τo επιχειρησιακό και επιχειρηματικο πλάνο για να διασφαλίσει την επένδυση του και εν τέλει να κερδίσει.
Τι κατά τη γνώμη σας θα πρέπει να προσέξουν οι νέοι franchisors και franchisees;
Κατά τη γνώμη μας αυτό που πρέπει να προσέξουν οι franchisors είναι το να κάνουν σταθερά βήματα και σωστές επιλογές, οι δε franchisee να επενδύσουν στο “καινούργιο”, στο “διαφοροποιημένο”, στο “επίκαιρο”, στο “ανοδικό”, στο “κερδοφόρο”, σε αυτό που έχει παρόν και ορίζοντα στο μέλλον.